Huis te huur - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost en Bianca Heijden - WaarBenJij.nu Huis te huur - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost en Bianca Heijden - WaarBenJij.nu

Huis te huur

Door: Bianca & Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost en Bianca

21 November 2009 | Nederland, Eindhoven

Waarbenjij.nu? De komende vier maanden nog altijd in Eindhoven. Maar het vertrek komt wel steeds dichterbij. Gelukkig vorderen de de voorbereidingen gestaag:
* de auto is opnieuw geschilderd. Alleen de schoolbordverf er nog op;
* de laatste velg is binnen. Binnenkort kunnen de banden dus naar de garage;
* we hebben een luifel gekocht (leve Marktplaats!);
* regelmatig naar de Travel Clinic geweest voor inentingen;
* en vanavond krijgen we onze sateliettelefoon (te leen/huur).

Maar er moet ook nog heel veel gebeuren:
* velgen schilderen;
* electriciteit aanleggen;
* stoelhoezen maken;
* zandplaten bestellen en aan het dakrek monteren;
* medicijnen bestellen;
en nog heel veel meer.

En we moeten nog een huurder vinden voor ons huis natuurlijk! Dus zoek jij van april t/m november 2010 onderdak in Eindhoven, of ken je iemand die dat doet? Surf dan eens naar www.vanderheijden.net/joostenbianca voor meer informatie. De gouden tip zal passend beloond worden!

Groeten, Joost en Bianca

• 22 November 2009 - 16:59

Hilde:

Spannend die voorbereidingen. Probeer ook eens op kamernet.nl een advertentie te plaatsen. Gratis en gegarandeerd succes. Bij mij in ieder geval wel :) Groetjes Hilde (oja, en wat is de beloning??)

Joost en Bianca

Op 5 april 2010 ging een droom in vervulling en vertrokken we met onze knalgele Toyota Landcruiser uit Eindhoven om in acht maanden tijd via Turkije, het Midden-Oosten, en Oost-Afrika naar Kaapstad te rijden. Gaandeweg kwamen we er achter dat dit plan niet helemaal bij ons paste en besloten we de reis in stukken te hakken. In september 2010 parkeerden we de auto dan ook op de rozenkwekerij van vrienden in Kenia en vlogen we naar huis. In juni 2011 kwamen we terug om onze reis te vervolgen. Zes weken hebben we door Kenia, Tanzania en Malawi gezworven alvorens we de auto nogmaals parkeerden, ditmaal bij een lodge van een Nederlander in Malawi's hoofdstad Lilongwe. En volgend jaar? Het oorspronkelijke plan volgen en naar het westen doorsteken (Zambia, Botswana, Namibie)? Of aan de oostkant blijven en via Mozambique naar Zuid-Afrika rijden? We weten het nog niet. Hoeft ook niet. We hebben nog wel even om plannen te maken ;-)

Actief sinds 26 Maart 2009