Weg van kou en nattigheid - Reisverslag uit Alexandroupolis, Griekenland van Joost en Bianca Heijden - WaarBenJij.nu Weg van kou en nattigheid - Reisverslag uit Alexandroupolis, Griekenland van Joost en Bianca Heijden - WaarBenJij.nu

Weg van kou en nattigheid

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Joost en Bianca

13 April 2010 | Griekenland, Alexandroupolis

Niet veel bijzonders te vertellen deze keer...

Hebben een paar dagen slecht weer gehad. Kou, winderig, regenachtig.. dus hebben besloten minder lang in Europa rond te blijven hangen dan gepland.
Momenteel zijn we nog net in Griekenland, op een paar uurtjes rijden van de grens van Turkije.
De komende dagen gaan we weer lekker decadent in een hotelletje in Istanbul. Ook wel lekker om een paar dagen op dezelfde plek te blijven en niet elke dag opnieuw je boeltje te moeten pakken...
Daar hebben we als het goed is elke dag internet, dus wie weet spreken we jullie nog wel op msn of skype!

• 13 April 2010 - 18:34

Paps En Mams:

Geniet van Istanbul en doe lekker even rustig aan.Tot gauw

• 13 April 2010 - 18:35

Marjo:

Geniet van de luxe de komende dagen. Nog bedankt voor jullie felicitaties vorige week!
    groetjes, Marjo

• 13 April 2010 - 19:39

Marleen:

Vanaf station Utrecht even een berichtje! Hier is het ook koud en winderig! Ik ben nog niet gewend aan het Nederlandse weer ;-)
    hopelijk stelt jullie dat gerust!
    Geniet van elkaar en van het prachtige Istanbul van beide krijg je het warm :-p
    x

• 13 April 2010 - 19:46

Mama:

Joost is 14 jaar geleden al eens in Istanbul geweest en weet vast nog wel dat er heel veel moois te zien is en dat je er heel lekker kunt eten. Geniet ervan!

• 13 April 2010 - 23:04

Wmijn:

Ha, eindelijk lees ik eens vanaf een PC in plaats van vanaf mijn telefoon. Dat reageert makkelijker ;-)

Jammer dat het weer niet zo mee zit, hier is het naast winderig wel lekker zonnig. Mag nog even zo blijven! Maar ik stuur ook wel een beetje jullie kant op (zon dan, geen wind).

HF in Istanbul en geniet van de luxe!

• 14 April 2010 - 08:19

Travel Clinic Eindho:

Best Joost en Bianca,

Eindelijk aan de langgeplande reis begonnen!!! Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes Sandy
    Travel Clinic Eindhoven

• 14 April 2010 - 17:45

Marietje:

Joost en Bianca wat is het leuk om jullie verslagen te lezen.Geniet van Istanbul en even rustig aan.

• 14 April 2010 - 17:45

Marietje:

• 14 April 2010 - 21:01

Bart En Jasmijn:

Erg leuk om al jullie belevenissen te lezen. Geniet van alles wat je ziet en ervaart! We blijven jullie volgen...

• 14 April 2010 - 21:52

Marieke:

Hallo!
    Bij oma natuurlijk al de foto's van het afscheid en de eerste verslagen gezien, die Tom voor haar geprint had. Ze snapt niet helemaal dat jullie niet je hele vriendenkring hoeven te e-mailen maar ze vindt het wel heeeeel leuk om op de hoogte te blijven.
    Na een stuntje met mijn rug uitgehaald te hebben (spit!) mocht ik van de dokter liever niet zitten, dus ff met de auto naar jullie toe zat er niet in. Jammer dat ik jullie die vrijdag bij oma misgelopen ben, maar denk toch heel regelmatig: waar zouden ze zijn en hoe zullen ze het hebben? Leuk om jullie via de site te kunnen volgen en dat blijf ik ook doen! Wens jullie een fantastische reis! XX Marieke (en Chris)

• 15 April 2010 - 09:16

Antoon:

En ik maar denken dat jullie een barre tocht door de woestijn zouden gaan maken. Zitten jullie gewoon in Turkije bij een all inclusive resort! Veel plezier.

• 16 April 2010 - 20:25

Thekla En Jeroen:

Hey hey,

jullie zoeken dus ook de zon op! Ben benieuwd naar jullie avonturen in Istanbul. Heb gehoord dat het een mooiestad is.

Wij gaan morgen eindelijk verhuizen. Hebben vandaag ook gehoord dat de nieuwe huurders van de woning niets willen overnemen, dus dat wordt alles verwijderen :-(. NOg 2 weken...

Geniet van de mooie stad en we horen graag snel weer van jullie...XXX

• 17 April 2010 - 08:46

Buurman:

Istanbul, Constantinopel, Byzantium... Allemaal een pot nat. Binnenkort dus continentje hoppen? Ook niet iets wat je dagelijks doet, me dunkt. Drink er een borrel op, zou ik zeggen :D.

Cheers,
    Joost

Joost en Bianca

Op 5 april 2010 ging een droom in vervulling en vertrokken we met onze knalgele Toyota Landcruiser uit Eindhoven om in acht maanden tijd via Turkije, het Midden-Oosten, en Oost-Afrika naar Kaapstad te rijden. Gaandeweg kwamen we er achter dat dit plan niet helemaal bij ons paste en besloten we de reis in stukken te hakken. In september 2010 parkeerden we de auto dan ook op de rozenkwekerij van vrienden in Kenia en vlogen we naar huis. In juni 2011 kwamen we terug om onze reis te vervolgen. Zes weken hebben we door Kenia, Tanzania en Malawi gezworven alvorens we de auto nogmaals parkeerden, ditmaal bij een lodge van een Nederlander in Malawi's hoofdstad Lilongwe. En volgend jaar? Het oorspronkelijke plan volgen en naar het westen doorsteken (Zambia, Botswana, Namibie)? Of aan de oostkant blijven en via Mozambique naar Zuid-Afrika rijden? We weten het nog niet. Hoeft ook niet. We hebben nog wel even om plannen te maken ;-)

Actief sinds 26 Maart 2009