We zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost en Bianca Heijden - WaarBenJij.nu We zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Joost en Bianca Heijden - WaarBenJij.nu

We zijn er weer klaar voor!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Joost en Bianca

15 Juni 2011 | Nederland, Eindhoven

De tickets zijn geboekt, de koffers zijn gepakt en onze auto staat op ons te wachten! Morgen is het zover. Om 16.00 zitten wij weer in het vliegtuig, om via Cairo naar Nairobi te vliegen en vervolgens met een taxi naar Joost (Ingrid is helaas net op dat moment bij familie in Nederland) in Kenia gebracht te worden. De eerste 2 weken staan vooral in het teken van het opzoeken van vrienden en bekenden. Daarna hebben we gepland om Tanzania en Malawi te gaan verkennen. Nou ja, gepland? Eigenlijk houdt de planning daar al een heel eind op. De reisgidsen zitten in onze koffer, dus de planning wordt onderweg gemaakt. Op deze manier hebben we vorig jaar ook gereisd en eigenlijk is dat ons toen prima bevallen!

We zijn van plan om ons reisdagboek verder te gaan schrijven, dus wie wil kan ons weer volgen!

• 15 Juni 2011 - 15:30

Els:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Ik wil jullie weer volgen. Ik vind dat zo leuk! Enne. . . bianca, ik ben 3 weken geleden met die leuke Roland getrouwd !!! YEAH !!! helemaal heppie de peppie en in goede moed jullie weer te volgen. HEEL VEEL PLEZIER en GA ER WEER VOOR !!! XXX

• 15 Juni 2011 - 16:09

Hallo Bianca -Joost :

Hallo

Zo wens jullie een hele goed trip toe .
    Geniet van de momenten en al het moois wat jullie daar gaan zien.
    Tjee ik wordt er nog druk mee allemaal mensen die gaan reizen en een dagboek bij houden .Maar wel gezellig hoor.

Veel plezier,Janny (uit Zutphen )

• 15 Juni 2011 - 16:25

Marleen:

Goede reis en geniet ervan!
    X

• 15 Juni 2011 - 16:27

Coby En Ben Smits:

Wij gaan jullie zeker weer vanuit Schotland volgen!
    Heel veel plezier!
    Take care, groetjes Ben en Coby

• 15 Juni 2011 - 18:06

Anneke:

Veel plezier! Ik ben weer erg benieuwd naar jullie belevenissen! Als jullie weer terug zijn spreken we gauw een keer af!

Veel plezier en geniet ervan!
    Liefs Anneke

• 15 Juni 2011 - 19:33

Marieke Van Liempt:

Hey Bianca en Joost,

Een hele goeie reis! Veel plezier daar. Leuk om jullie avonturen te kunnen volgen.

Geniet ervan!

Groetjes Marieke

• 15 Juni 2011 - 22:49

'Oom' Tom:

Ook ik kijk weer uit naar jullie avonturen en zal zoals gebruikelijk de printjes bij Oma bezorgen.
    Heel veel plezier gewenst !!!

• 16 Juni 2011 - 04:08

Jaco:

Daarrrrrrrr gaat ie weer ! Ik kijk weer uit naar de verhalen.

• 16 Juni 2011 - 16:09

Eva:

Heuhhh, nu alweer?!
    Jullie doen het gewoon weer!

Te gek!
    Geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

X Eva

• 17 Juni 2011 - 11:19

Henk En Ann-Marie:

Joost en Bianca

Een goeie reis en een hele fijne vakantie ga er maar weer volop van genieten. We zullen jullie weer volgen.
    Groetjes

Joost en Bianca

Op 5 april 2010 ging een droom in vervulling en vertrokken we met onze knalgele Toyota Landcruiser uit Eindhoven om in acht maanden tijd via Turkije, het Midden-Oosten, en Oost-Afrika naar Kaapstad te rijden. Gaandeweg kwamen we er achter dat dit plan niet helemaal bij ons paste en besloten we de reis in stukken te hakken. In september 2010 parkeerden we de auto dan ook op de rozenkwekerij van vrienden in Kenia en vlogen we naar huis. In juni 2011 kwamen we terug om onze reis te vervolgen. Zes weken hebben we door Kenia, Tanzania en Malawi gezworven alvorens we de auto nogmaals parkeerden, ditmaal bij een lodge van een Nederlander in Malawi's hoofdstad Lilongwe. En volgend jaar? Het oorspronkelijke plan volgen en naar het westen doorsteken (Zambia, Botswana, Namibie)? Of aan de oostkant blijven en via Mozambique naar Zuid-Afrika rijden? We weten het nog niet. Hoeft ook niet. We hebben nog wel even om plannen te maken ;-)

Actief sinds 26 Maart 2009